جدیدترین رژیم های غذایی ۲۰۱۷ برای کاهش و مراقبت از وزن (۱)

سازمان گزارش جهانی مراقب از وزن از سال ۲۰۱۴ لیستی از بهترین رژیم های غذایی تهیه کرده است در مورد بهترین روش های از دست دادن وزن که اولویت آن سادگی قوانین مربوط به رژیم های غذایی در مراقب از وزن می باشد و بر این اساس آنها را درجه بندی کرده است. در این لیست، اولویت به رژیم غذایی مراقبت از وزن داده شده که این رژیم مربوط به غذاهایی است که امتیازات کمتری دارند و این نوع غذا ها برای از دست دادن وزن بهترند.

 

 
جزئیات رژیم غذایی مراقب از وزن:
* میزان آرای دریافتی: ۳٫۸ از ۵٫
* در همه رده ها بهترین نمره شماره ۳ بوده است.
* دریافت رتبه ۱ بهترین رژیم غذایی کاهش وزن.
* دریافت رتبه ۱۳ بهترین رژیم غذایی برای حفاظت از قلب.
* دریافت رتبه ۶ بهترین رژیم غذایی غذا خوردن سالم.
* دریافت رتبه ۱ بهترین رژیم غذایی با قوانین راحت الاجرا.
* دریافت رتبه ۱۵ بهترین رژیم غذایی ضد دیابت.
* هدف رژیم غذایی مراقب از وزن: از دست دادن وزن بیشتر.
* ادعای رژیم غذایی مراقب از وزن: از دست دادن ۱ کیلو وزن در هفته.
* نظریه رژیم غذایی مراقب از وزن: مانند یک رویکرد محاسبه ساده کالری به نظر می رسد اما به این مقدار محدود نمی شود.
تمام ارزش های غذایی این رژیم، را روش “امتیاز” مشخص می کند. همین طور ارزش تغذیه ای غذاهای حاوی پروتئین، کربوهیدرات، چربی، فیبر، کالری و مجموعه ای از ذخایر بدنی را که مجبور به سوختن هستند را نیز تعیین می نماید. به عنوان مثال بین، ۲۰۰ کالری میوه (که از نوشیدنی های میوه ای و یخ ساخته شده) و ۲۰۰ کالری یک قهوه، به شما می گوید که بیشترین امتیاز و عاقلانه ترین انتخاب می تواند نوشیدن مخلوط میوه ای باشد.

 

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید